Sliten

Hur mycket jag an alskar att vara har sa borjar jag bli trott pa alla krampor som borjar dyka upp. Jag har fullt med sar pa kroppen som inte vill laka, konstant yrsel och en mage som inte vill funka. Forhoppningsvis kommer det bli battre i Vietnam dar dom ligger ungerfar tio ar framat utvecklingsmassigt, och dar hygienen kanske ar nagot battre. Det ar dock latt att drabbas av hemlangtan nar man mar sa har, men jag tanker inte ge upp da jag tror att jag bittert kommer angra mig om jag aker hem (jag har ju inte fatt min semester an). Har aven funderat pa att tillbringa dom sista veckorna i Thailand. Vi far se hur det slutar. Oroa er inte dar hemma. Det var bara skont att fa skriva av sig lite. Saknar er jattemycket. Kram: Markus


Kommentarer
Postat av: Johanna och Lina på lab

Din stackare, det låter inget vidare det där... Hoppas du blir bättre snart!! Här på lab är allt som vanligt, pratade med Gunilla i Vadstena nyss och hon pratar så gott om dig =)

Vi följer dig med spänning så fortsätt blogga, krya på dig.

Kramar Johanna

2009-10-26 @ 13:32:02
Postat av: Veronica

Stackars liten!

Blir snart bättre ska du se, hang in there!

Många kramar

2009-10-26 @ 19:52:40
Postat av: jimmy edkvist

hej där!



angående sår på kroppen, ja alla sår tar extremt lång tid för att läka i tropikerna, inget konstigt alls, däremot din yrsel, kommer sig nog av att du inte får i dig tillräckligt med föda alternativ vätska, gå och köp typ eloctrolite ( de finns att köpa på lokalt apotek, hehehe ja ni vet vad jag menar) ett pulver du blandar med vatten, innehåller extremt mycket vitaminer mineraler etc, ett välbeprövat tips ifrån mig är att dricka ett stort glas sprit, dä lugnar magen så att du orkar äta och dricka igen, försök annars med frukter av alla de slag.



appropå utvecklings mässigt, Cambodia och vietnam anser jag stå sida vid sida, Thailand ljusår före, jag vet då jag rest mycket därnere, Ps jag själv håller mig alltid frisk i dessa länder,har varit sjuk en gång därnere i krokarna, 93 var det, och jag har rest i Indien,nepal,laos,cambodia,vietnam,malaysia under längre tid och Thailand som jag har mitt andra hem nu.



håll i hatten o kör så dä ryker, så ska du se att detta går över, hälsningar jimmy fin klädd, hälsa Therese oxå... njut av värmen och de trevliga människorna och den ljuvliga gatu maten....

2009-10-26 @ 22:17:49
Postat av: Zandra

Hallå Mackan !! Taskig mage o sår säger Du? Håll ut !! Sverige finns kvar o så även MacD ;O) Varma kramar från Mig o pälsbollarna här hemma.. kramar

2009-10-29 @ 10:06:46
Postat av: Janis

Hej min vän!!!

Jag förstår att du drabbas av hemlängtan när du inte mår ngt vidare. Men då ska j påminna dig om att min kropp inte mådde bra i Litauen (du vet), o att j varje dag sa att imorgon blir d bättre... Ja du vet hela historien... Och nu i efterhand så ångrar j inte en dag. Stå ut!!! Imorgon blir d bättre... Sköt om dig vännen!!! Tänker på dig!!! Kram, kram.

2009-10-29 @ 20:28:26
Postat av: Linda

Här kommer massa kramar från mig med och krya på dig, hoppas det blir bättre.. Klart det blir =) Så du får njuta av upplevelsen fullt ut.. Vet hur det är att va inte va på topp så långt hemifrån.. Men jag tänker på dig och skickar massa helande och positiva tankar =) Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam

2009-10-31 @ 15:36:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0