Antligen framme!

Da ar vi antligen framme i Siem Reap och det var med nod och nappe. I Bangkok mottes vi av ett askovader som hette duka och fick dessutom aka med ett gammalt propellerplan, men vi klarade oss och nu ar vi har, och shit vad varmt det ar (och fuktigt). Stallet som vi bor pa har inte den hogsta standarden men det kompenceras upp med otrolig mysfaktor. Nar vi inte ar ute och ranner sa hanger vi mest pa balkongen i en hangmatta eller dylikt.

Imorgon borjar vi jobba (hjalp)... Det enda som jag (Markus) ar orolig for ar att jag inte far i mig tillrackligt med mat. Av nagon konstig anledning sa har Therese utvecklat ett lokalsinne har och det ar perfekt eftersom jag har svart att tanka i denna hetta. Patrik tar det mesta i sin takt. Vi far ofta vanta pa honom men det betyder mest att han packar ihop kameran, och det ar perfekt att ha en personlig fotograf med sig pa resan. Tyvarr sa har vi inga kort att lagga ut nu (eftersom vi glomde sladden) men det kommer inom kort.

Alla halsar till alla, vi vill bara saga att alla mar bra.

Ha det bra. Kram: Markus, Patrik och Therese.

PS: Shit va varmt!!!!

Kommentarer
Postat av: Katarina

Skönt att du är framme!

Kom ihåg att pytsa i dig tillräckligt med vätska!



Lev & Må

2009-10-18 @ 19:22:39
Postat av: My

Kul att se att ni lever, ni är saknade här hemma!

2009-10-19 @ 19:05:32
Postat av: Linda

Yeeeaaaahhh, nu är äventyret igång =) Och jag är med.. Skönt att höra att ni kom fram ordentligt.. Massa kramar från höstmörkret!!

2009-10-19 @ 23:05:22
Postat av: janis

Va skönt att ni e framme alla o att d gått bra allting!!!! FÖRLÅT Markus att j inte svarade när du ringde, men j hade glömt att j skulle på lönesamtal o satt i d när du ringde. Har skrivit på din mail, men vet ej om du sett d. Va rädda om er nu alla!!!!

Många kramar!!!!!!!!!

2009-10-20 @ 17:24:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0