Stekta!

Idag tog vi och hyrde några cyklar och drog iväg till en av stränderna. Trots att vi varit iväg länge nu så har vi inte dirrekt exponerats för något solljus. Patrik och Therese var duktiga och tog på sig lite solkräm till skillnad från mig (Markus). Både Therese och Patrik är ljusare än mig så jag tänkte att det skulle vara lugnt. Ack vilket misstag... Just nu så lider vi nog alla tre mer eller mindre av brännskador men på det stora hela så har dagen varit helt underbar.





Resten av kvällen blir vi nog på hotellet. Det är inte direkt något uteliv i Hoi An och ingen av oss kan nog röra sig för mycket (för mycket sveda!). Jag hinner nog skriva lite till innan vi drar vidare.



Simma lugnt. Kram: Markus (och Therese som sitter brevid)

Kommentarer
Postat av: janis

Förutom solsvedan, så verkar d gött:-O) Till skillnad från November-mörkret här hemma. Ta nu hand om varandra!!!! Saknar dig Markus!! Träffade mor din igår, hon skulle komma upp o kolla bloggen någon dag... Och hör o häpna!!! Ja o Fredrik ska köra ett box-pass nästa vecka har vi sagt:-) Men d har vi inte sett än, hi, hi...

Kram t er alla!!!!

2009-11-10 @ 21:09:08
Postat av: jimmy f klädd

hej på er igen!



ja visst är Hoi an mysigt o lagomt tempo, lol, om ni vill ha annorlunda käk typ pasta/pizza, gå till ett ställe som heter Good Morning Vietnam, italienska ägare, smakar bra., restaurang café 96 har skit bra käk oxå.



ha dä gött ni 3.



mvh jimmmy....

2009-11-11 @ 15:04:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0