Regn regn regn...

Nu har dagen kommit då vi får betala för att vi har haft sådan tur med vädret. Just nu är det säkert inte mer än 15 grader och det har regnat konstant hela dagen. Trodde aldrig att jag skulle få någon användning av min regnjacka, men ack vad jag misstog mig. Det är samtidigt lite nice att få en paus från hettan och man sover mycket bättre. Men oavsett om det är nice eller inte så är ju en av anledningarna till att vi åkte hit att njuta av värmen, så Patrick och jag kommer nog att åka till Thailand de sista veckorna. Vi tar en kort tur förbi Halong Bay men vi blir inte där länge eftersom vädret i norra Vietnam inte är tip top så här års. Jag tänker p.g.a. denna situation inte att lägga ut några bilder idag. Förhoppningsvis spricker molntäcket upp till helgen så vi kan dra ut på äventyr.

Simma lugnt där hemma.

Kram Markus


Kommentarer
Postat av: Katarina

Här håller vi också på att regna bort, och det är endast några få plusgrader "varmt".

Härliga bilder i förra inlägget!

Allt väl här även om vädret är ruggigt.



Lev&Må

Katarina

2009-11-18 @ 10:17:38
Postat av: Mamma Pia och Johanna (just nu på lab)

Här kommer en hälsning från mor och Johanna.

Allt är väl med oss. Mamma funderar mycket på dig när hon sitter hemma men allt är ju väl med dig efter vad vi kan läsa här.

Jag ser fram emot att du kommer hem och berättar om dina äventyr.

Kram mamma

Johanna hälsar

2009-11-20 @ 15:12:33
Postat av: janis

Efter regn kommer solsken:-) Här har d regnat massor oxå... Men idag e d sol o varmt (för att va November)... Saknar dig o hoppas att ni alla har d bra!!!

Tusen kramar.

2009-11-21 @ 11:26:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0